Amics de FULL

Des de la seua creació l’any 2013, la Fundació pel Llibre i la Lectura (FULL) treballa pel foment de la lectura en la societat valenciana, organitzant animacions lectores, exposicions, presentacions de llibres, estudis,  participació en fires, jornades  i congressos. A més, desenvolupa activitats per a la formació de professionals del sector del llibre i dels agents que intervenen en la creació d’hàbits lectors com ara animadors, mestres, bibliotecaris i pares.

Totes aquestes iniciatives es realitzen amb els diversos actors del sector, com són els editors, llibreters, escriptors, il·lustradors, distribuïdors, bibliotecaris i  lectors.

El patronat de FULL està integrat per l’Associació d’Editors del País València (AEPV), el Gremi de Llibrers de València, l’Associació Professional d’Il·lustradors de València (APIV) i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris de la Comunitat Valenciana, sent patrons d’honor la Fundació Sambori, Escola Valenciana, l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana i el Gremio de Libreros Independientes de las Comarcas Alicantinas.

Amic

AVANTATGES
  • Accés gratuït  a les activitats organitzades per FULL, amb la inscripció prèvia  corresponent en la web de la Fundació.
  • Invitació a les inauguracions de les exposicions organitzades per FULL
  • Rebre informació puntual de totes las activitats que s’organitzen les entitats col·laboradores (IVAM, Consorci de Museus, Palau de la Música, Palau de les Arts, Teatre de la Generalitat…)
  • Descompte per la compra de llibres a les llibreries col·laboradores
  • Descompte en la compra d’entrades en cinemes, sales de concert, teatres (entitats col·laboradores)

Membre d’honor

AVANTATGES
  • Accés gratuït a les activitats organitzades per FULL, amb la inscripció prèvia  corresponent en la web de la Fundació.
  • Menció en la web i memòria anual
  • Menció en accions de comunicació

Soci protector

Inscripció anual. Empreses i entitats