APIV participa en el Salón del cómic de València amb un estand informatiu i la seua exposició feminista «Nosaltres també»

• L’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana comptarà amb un estand informatiu en el Salón del cómic de València
  • L’exposició col·lectiva feminista «Nosaltres també», amb la participació d’un centenar d’il·lustradors/es, ocuparà l’espai del Servei de Joventut de l’Ajuntament de València
  • APIV renova així el seu suport al sector del còmic valencià amb una major implicació en un dels seus principals esdeveniments

L’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana – APIV comptarà amb un estand informatiu en el pròxim Salón del cómic de València. Un espai que estarà situat en la zona central del pavelló destinada a les editorials i els autors valencians, i que ha estat organitzada en col·laboració amb Feria València i l’Associació d’Editors del País Valencià. D’aquesta manera, els visitants del saló podran acudir a informar-se de primera mà sobre els objectius de l’associació, les seues principals reivindicacions, els avantatges d’estar associat o les activitats que duu a terme en favor de la visibilització i la dignificació del sector de la il·lustració gràfica i el còmic.

A més, en col·laboració amb el Servei de Joventut de l’Ajuntament de València, posarà en valor el treball dels seus socis i sòcies —i d’altres dibuixants convidats de diferents latituds— amb la seua exposició col·lectiva «Nosaltres també» en l’espai propi de l’organisme municipal. Una mostra de caràcter feminista, inaugurada amb gran èxit en la passada Fira del llibre de València, que reivindica la igualtat de gènere al mateix temps que es posiciona en contra de les violències masclistes a través de les obres d’un centenar d’autors i autores.

L’APIV, que representa els interessos dels professionals de la il·lustració i el còmic valencians des de fa més de vint anys i està integrada en l’actualitat per vora 200 dibuixants de la Comunitat Valenciana, a més d’organitzar les seues activitats pròpies, col·labora amb altres entitats i esdeveniments que puguen contribuir a una major difusió de les característiques del sector i les seues necessitats. Així, la seua participació de manera física en el Salón del cómic de València, cridat a convertir-se en un dels principals esdeveniments al voltant del còmic, suposa una nou recolzament al sector del còmic valencià i als interessos d’una part important dels seus socis i sòcies.