APIV rep ex aequo el premi Culturplaza de 2018

L’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana ha rebut, ex aequo amb l’Associació de Disenyadors de la Comunitat Valenciana, el premi Culturplaza de 2018 que atorga el diari València Plaza.

Segons els responsables del diari: «ADCV i APIV han aconseguit influir de manera decisiva en l’estètica, l’accessibilitat i l’estímul intel·lectual dels valencians. Dissenyadors gràfics, industrials i de producte, il·lustradores i il·lustradors, han mantingut un alt nivell d’exigència professional en molt diferents etapes de la societat valenciana. Per aquest motiu, Cultur Plaza vol agrair a tots els seus membres el valor afegit que aporten a la vida quotidiana i a la nostra forma de ser.»

Un premi que agraïm i que ens prenem com un reconeixement als nostres més de 20 anys de treball associatiu, i que us pertany a totes aquelles persones que formeu o heu format part de la #GranFamiliaAPIV i a l’esforç de totes aquelles que us heu involucrat al llarg d’aquest temps en les diferents juntes directives, així com a les treballadores i treballadors de l’associació.

Enhorabona i felicitats també als nostres companys de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana!
Notícia completa a València Plaza.