Bases exposició APIV 2019 – «Nosaltres també»

Per fi podem publicar les bases de la pròxima exposició d’APIV, «Nosaltres també», de temàtica feminista, que tindrà lloc a l’edició d’enguany de la Fira del Llibre de València. Ajudeu-nos difonent-les entre les il·lustradores i il·lustradors que penseu que els puguen interessar!

«Som hereves d’una llarga història de lluita feminista i un recorregut de molts 8 de març. Milions de dones de països de tot del món ocupen els carrers per a reivindicar els seus drets, fer visibles els seus treballs, les seues demandes i recuperar el control sobre els seus cossos.

Des de l’APIV – Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana creiem en la il·lus- tració com a eina de comunicació i de canvi. Volem aportar les nostres armes de treball per a ajudar a deconstruir les societats heteropatriarcals i masclistes que habitem, ali- near-nos amb la lluita feminista i donar suport a les seues pròximes mobilitzacions. Per aquest motiu, plantegem aquesta temàtica per a l’exposició «Nosaltres també», que tindrà lloc en la Fira del Llibre de València de 2019.»
Termini d’entrega: dilluns 1 d’abril de 2019 a les 00.00 h.

Participació oberta a socis/es i no socis/es d’APIV

Descarregar ací les bases completes

*Il·lustració de capçalera: Núria Tamarit