CRIDA A PROJECTE: Cartell de la 54 edició de la Fira del Llibre de València

La Fundació Fira del Llibre de València, de la Comunitat Valenciana, i el Gremi de Llibrers de València, amb el suport de l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV), la Asociación de Diseñadores de la Comunitat Valenciana (ADCV) i la Asociación de Empresas de Comunicación Publicitaria de la Comunitat Valenciana (ComunitAD), i la Fundació FULL, organitzen una convocatòria dirigida als i les professionals de la il·lustració, el disseny i/o la publicitat, amb l’encàrrec d’un treball consistent en la realització del cartell i la imatge gràfica de la 54 edició de la Fira del Llibre de València.

Per això obre aquesta convocatòria a través d’una “Crida a projecte” que permetrà la selecció del/de la professional o agència de publicitat que realitzarà el cartell de la 54 edició de la Fira del Llibre de València, i l’adaptació d’aquest a diferents elements (cartell pòster, punt de lectura, invitacions, programa de mà, bosses, senyalitzacions, samarretes, xapes, xarxes socials, web, animació, anunci i diferents insercions publicitàries).

Pressupost: 2.500€ + IVA.
Termini límit d’enviament de candidatures:
3 d’agost de 2018.

Bases completes