Crida a projecte «cartell i adaptacions 53 Fira del llibre de València»

El Gremi de Llibrers de València, amb el suport dels col·lectius professionals Associació Professional d’Il·lustradors de València (APIV), Asociación de Diseñadores de la Comunitat Valenciana (ADCV) i Asociación de Empresas de Comunicación Publicitaria de la Comunitat Valenciana (ComunitAD), organitza una convocatòria dirigida als/a les professionals de la il·lustració, el disseny i/o la publicitat, amb l’encàrrec d’un treball consistent en la realització del cartell i la imatge gràfica de la 53 edició de la Fira del llibre de València i diferents aplicacions.

Dotació: 2.500€ + IVA

Termini: 24 de juliol de 2017