Crida a Projecte Imatge APIV 2019 Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana

L’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV) organitza una convocatòria dirigida a professionals de la il·lustració gràfica i/o el còmic, per a l’encàrrec d’un treball consistent en la realització d’una imatge gràfica de difusió de l’associació.

Per a açò obri aquesta convocatòria a través d’una Crida a projecte que permetrà la selecció del/la professional que realitzarà aquesta imatge gràfica.

Convocatòria per a membres d’APIV.

Pressupost: 1000€ nets

Termini: fins al 22 de novembre de 2018