Crida a projecte imatge gràfica APIV 2021

L’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV) organitza, de nou, una convocatòria dirigida a professionals de la il·lustració gràfica i/o el còmic, socis o sòcies d’APIV, per a l’encàrrec d’un treball consistent en la realització d’una imatge gràfica de difusió i representació de l’associació.

Amb aquesta finalitat s’obri aquesta convocatòria mitjançant crida a projecte que permetrà la selecció del/la professional que realitzarà aquesta imatge gràfica.

Pressupost: 1.000€ bruts

Termini de recepció de candidatures: fins al 15 de gener de 2021