Crida a projecte: imatge gràfica de la temporada 2019-2020 del Palau de les Arts Reina Sofía

El Palau de les Arts Reina Sofía, Fundación de la Comunitat Valenciana amb el suport de l’Asociación de Diseñadores de la Comunidad Valenciana (ADCV), de l’Associació de Professionals de la I·lustració Valenciana (APIV) i de l’Asociación de Empresas de Comunicación Publicitaria de la Comunidad Valenciana (ComunitAD), organitza una convocatòria oberta per a seleccionar a professionals del disseny, de la il·lustració i la publicitat, així com a empreses del sector per a l’encàrrec d’un treball consistent en la realització de la imatge gràfica de Les Arts per a la Temporada 2019-2020.

Dotació: 14.800 € + IVA
Termini: Fins al 12 d’abril a les 12.00 h

BASES COMPLETES (només en castellà)