Crida a projecte imatge gràfica Falles 2019

La Regidoria de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, amb el suport de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), de l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV) i de l’Associació d’Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (COMUNITAD), fa una convocatòria oberta a professionals del disseny i la il·lustració i a empreses del sector per a l’encàrrec d’un treball consistent en la realització de la imatge gràfica de les Falles de València de 2019.

Per això, a través d’una crida a projecte, se seleccionarà el professional o l’empresa del sector que realitzarà la imatge gràfica de les Falles de València de 2019, i l’adaptació d’esta a diferents elements (cartell litografia, cartell pòster, cartells mobiliari urbà, programes d’activitats, xarxes socials i pancartes).

Pressupost: 4.500 euros més IVA.

Termini candidatures: 22 de novembre de 2018, a les 14.00.

Bases completes