CRIDA A PROJECTE Imatge gràfica Institut Valencià de Finances

La Presidència de la Generalitat, junt a la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, i amb el suport de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), l’Associació d’empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (ComunitAD), el Col·legi Oficial de Publicitaris i Relaciones Públiques de la Comunitat Valenciana (COPRPCV) i l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV), organitzen una convocatòria per a les agències i professionals amb l’encàrrec d’un treball consistent en la realització d’una imatge gràfica per a l’Institut Valencià de Finances.

Per a açò, obre aquesta convocatòria a través d’una Crida a projecte que permetrà la selecció de la persona o persones professionals o agència de publicitat que realitzen aquesta proposta d’imatge gràfica i dues adaptacions.

Pressupost: 2.000€ + IVA.

Termini límit d’enviament de candidatures: 24 d’abril de 2018, a les 13:00 h.

Bases completes