Crida a projecte: imatge institucional del 9 d’Octubre

La Presidència de la Generalitat Valenciana, amb el suport de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), l’Associació d’Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (ComunitAD), el Col·legi Ofcial de Publicitaris i Relacions Públiques de la Comunitat Valenciana (COPRPCV) i l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV), organitza una convocatòria per a les agències, estudis i professionals del disseny amb l’encàrrec d’un treball consistent en la realització de la imatge institucional del 9 d’Octubre, amb tres aplicacions.

Dotació: 5.000 € + IVA

Termini: fins al 14 de juny a les 13.00 h