Crida a projecte: realització de la imatge de la 35 Mostra de València – Cinema del Mediterrani

Convocatòria de crida a projecte per a l’encàrrec de la realització de la imatge de la 35 Mostra de València – Cinema del Mediterrani, en la redacció de la qual hem col·laborat i del comité de selecció del qual formarem part.

Dotació: 7.000€ + IVA
Termini de presentació: fins al 4 de juny a les 9.00 h.

Cal enviar el material (dossier amb un màxim de deu treballs específics + CV) en format pdf, a l’adreça electrònica administracio@lamostradevalencia.com

Mostra de València i Iniciatives Audiovisuals, amb el suport de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), de l’Associació Professional d’Il·lustradors de València (APIV) i de l’Associació d’Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (COMUNITAD), fa una convocatòria oberta a professionals i a empreses del sector del disseny, la il·lustració i la publicitat, per a encarregar un treball consistent en la realització del cartell de la 35ª edició de Mostra de València-Cinema del Mediterrani (que se celebrarà del 22 d’octubre a l’1 de novembre de 2020), així com la seua adaptació a diferents formats promocionals i al programa de mà de la mateixa edició.

Bases completes