Crida a projecte: realització de la imatge de la 36 Mostra de València – Cinema del Mediterrani

Convocatòria de crida a projecte per a l’encàrrec de la realització de la imatge de la 36 Mostra de València – Cinema del Mediterrani.

Dotació: 7.200€ + IVA
Termini de presentació: fins al 4 de
març

Cal enviar el material (dossier amb un màxim de deu treballs específics + CV) en format pdf, a l’adreça electrònica administracio@lamostradevalencia.com

Mostra de València i Iniciatives Audiovisuals, amb el suport de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), de l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV) i de l’associació Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (COMUNITAD), fa una convocatòria oberta a professionals i a empreses del sector del disseny, la il·lustració i la publicitat, per a encarregar un treball consistent en la realització del cartell de la 36ª edició de Mostra de València-Cinema del Mediterrani (que se celebrarà del 15 al 24 d’octubre de 2021), així com la seua adaptació a diferents formats promocionals i al programa de mà de la mateixa edició.