Exposició «APIV 20 anys» en Pepita Lumier

5f9b4261-76ce-4068-93c7-6a38982ed794APIV – 20 anys és un viatge que resumeix la història de l’Associació Professional d’Il·lustradors Valencians mitjançant una selecció del treball dels socis i sòcies presents a les exposicions que hem fet al llarg d’aquests anys. Un resum del talent i la creativitat dels il•lustradors i les il·lustradores que han passat per APIV; una mostra del compromís amb la professió i, també, del compromís amb la cultura i amb la societat.

Una exposició que reflecteix el treball d’APIV per mantenir els pilars que la varen fer nàixer: la lluita pels nostres drets, la promoció i la visibilitat de la il·lustració, l’assessorament i l’aprenentatge mutu entre els i les professionals i altres lluites que hem fet nostres com ara la promoció del valencià i la defensa de la igualtat de gènere.

Brindem juntes per, almenys, altres 20 anys més!

Comissari: Miguel Ángel Giner Bou

Imatge: Elías Taño