FIRA DEL LLIBRE DE VALÈNCIA I PLAÇA DEL LLIBRE ESTUDIEN JUNTS LA COORDINACIÓ DELS DOS ESDEVENIMENTS

La necessitat de posposar la Fira del Llibre de València per la crisi del COVID-19, que impedeix que es celebre en les dates habituals  en  primavera i la coincidència amb les dates de la  Plaça  del  Llibre  de  València han fet que el Gremi de Llibrers de València, la  Fundació  Fira Llibre de València, la Fundació FULL-Fundació  pel  Llibre  i  la Lectura i l’Associació d’Editors del País Valencià treballen junts, en aquests dies, per a coordinar aquestes dos grans esdeveniments culturals de la nostra ciutat.

La situació derivada de l’actual crisi del COVID-19 fa que a hores d’ara siguen moltes  les  incerteses  en  les  què  estem  immers.  És  per  això  que estimem que ara més que mai es necessari treballar de manera coordinada i garantir la celebració de la Fira del Llibre i la Plaça del Llibre.

Vos mantindrem informats, i farem, en la mida de les nostres possibilitats, que ambdós esdeveniments tinguen el major impacte possible en el sector, en un any difícil i en una situació extrema per a tota la indústria del llibre.