FULL-Fundació pel Llibre i la Lectura i EAPN-Xarxa per la Inclusió signen un conveni de colaboració

FULL-Fundació pel Llibre i la Lectura y EAPN-Xarxa per la Inclusió han signat aquesta vesprada a la 53 Fira del Llibre de València un conveni de col·laboració per a desenvolupar activitats de foment de la lectura amb població en risc o en situació d’exclusió.

El conveni contempla facilitar la participació dels col·lectius integrants en EAPN CV en les accions de foment de la lectura promogudes per FULL; dissenyar accions específiques per ajustar-se a les necessitats dels esmentats col·lectius; i incloure el foment de la lectura en la formació per a orientadors i treballadors de les entitats que conformen EAPN.

EAPN-Xarxa per la Inclusió és una coalició independent de 27 organitzacions socials involucrades en la lluita contra la pobresa i l’exclusió social en la Comunitat Valenciana, com ACCEM, Avant, Cáritas CV, CEAR PV, Cruz Roja CV, Fundación Secretariado Gitano, Jovesolides o Movimiento por la Paz.

La Fundació pel Llibre i la Lectura és un organisme sense ànim de lucre fundat el 2013 per l’Associació d’Editors del País Valencià i el Gremi de Llibrers de València, i del qual també formen part l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV) i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana. Té com a objectiu revalorar el llibre i la lectura en la societat valenciana a través de projectes i accions que augmenten el prestigi de la lectura en les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana, enfortisquen el sector editorial propi, potencien les nostres llibreries i donen visibilitat als nostres autors i autores.