Patronat FULL

El patronat de FULL està integrat per l’Associació d’Editors del País València (AEPV), el Gremi de Llibrers de València, l’Associació Professional d’Il·lustradors de València (APIV) i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris de la Comunitat Valenciana. En són patrons d’honor la Fundació Sambori, Escola Valenciana, l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana i el Gremio de Libreros Independientes de las Comarcas Alicantinas.

SABER-NE MÉS

Representants de l’Associació d’Editors del PV

Jesús Figuerola i Lamata, president
Concha Roncal, tresorera