Patronat FULL

El patronat de FULL està integrat per l’Associació d’Editors del País València (AEPV),  l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV) i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris de la Comunitat Valenciana. En són patrons d’honor la Fundació Sambori, Escola Valenciana, l’Associació de Bibliotecaris Valencians, el Gremi de Llibreters de Castelló i Comarques, el Gremio de Libreros Independientes de las Comarcas Alicantinas i la Casa Fuster de Sueca.

SABER-NE MÉS

Jesús Figuerola i Lamata, president
Ignacio Larraz Mayordomo, vicepresident
Concha Roncal Sánchez, tresorera