Ja tenim la imatge gràfica de la 53 edició de la Fira del Llibre de València.

Aquest any la creació de la imatge gràfica de la Fira del Llibre de València és obra de la il·lustradora Lalalimola.

Sandra Navarro ha estat elegida per aquest treball com a guanyadora de la Crida a Projectes, convocada per l’organització de la Fira del Llibre i a la qual es presentaren 30 candidatures. Un comité de selecció, format per representants del Gremi de Llibrers de València, de l’Associació Professional d’Il·lustradors de València (APIV), de l’Asociación de Diseñadores de la Comunitat Valenciana (ADCV), de l’Asociación de Empresas de Comunicación Publicitaria de la Comunitat Valenciana (ComunitAD) i de FULL-Fundació pel Llibre i la Lectura, ha estat l’encarregat de l’elecció.

Sandra Navarro, sota el pseudònim de Lalalimola, treballa principalment en el sector literari, editorial i publicitari, tant a nivell nacional com internacional. Entre els seus clients estan Penguin Random House, Oxford University Press, Simon & Schuster, Pearson, Macmillan, Quarto Group, Unicef, Specsavers, el periòdic EL PAÍS, Santillana, Edelvives i SM.

En paraules de l’autora, la imatge pretén transmetre la passió i evasió del lector a través de la lectura, a més d’enaltir la resistència del llibre en paper enfront del llibre digital.