Jesús Figuerola: “Els plans de lectura han d’arribar fins al mestre del poble més menut”

Editor i President de la Fundació Full. Jesús Figuerola (València, 1957) està al capdavant de la Fundació pel Llibre i la Lectura (FULL), que va nàixer en 2013 i pretén reflexionar entorn la tasca de foment lector i actuar on, encara, no s’arriba. El seu programa estrella és De Viva Veu, un certamen mitjançant el qual el curs passat més de 12.000 escolars llegiren textos literaris en veu alta. A més, també oferixen un catàleg amb serveis, recursos i experiències per als centres. La pròxima cita és a la Plaça dels Llibres, del 24 al 27 d’octubre a Castelló i del 30 d’octubre al 3 de novembre a València.

Llegir més: https://www.levante-emv.com/aula/2019/10/09/jesus-figuerola-els-plans-lectura/1930652.html