La Fundació Full es reuneix amb Maite Ibáñez, regidora d’Educació i Acció Cultural a l’Ajuntament de València

El darrer 30 d’agost, aprofitant l’inici del curs acadèmic, els representants de la Fundació Full es van reunir amb Maite Ibáñez, nova responsable de les regidories d’Educació, Acció Cultural, Joventut i Justícia Global a l’Ajuntament de València. Durant la reunió, a més de presentar el projecte de la fundació i les principals línies estratègiques, també es van abordar els reptes que afronta el sector del llibre valencià i el foment de la lectura entre els diferents públics. D’altra banda es van exposar les iniciatives d’aquest àmbit que compten amb la participació del Consistori i les col·aboracions de futur que es poden establir.

Així, entre els temes tractats, destaca la iniciativa De Viva Veu, certamen que promou la lectura en veu alta dels escolars valencians i que en el curs 2019/2020 arranca la 5a edició. En total, més de 12.000 xiquetes i xiquets valencians van gaudir d’alguna de les activitats que conformen el projecte De Viva Veu el curs anterior.

D’altra banda, també es va dedicar gran part de la trobada a conversar sobre la participació de les Biblioteques Municipals en la Plaça del Llibre de València, esdeveniment que tindrà lloc del 30 d’octubre al 3 de novembre de 2019. Així, es va parlar de la continuïtat del suport de l’Ajuntament a la Jornada de Bibliotecaris, reunió professional que se celebrarà durant els dies de la Plaça i què inclou activitats formatives i informatives per als bibliotecaris municipals.