La Plaça del Llibre publica el seu programa d'actes

El programa complet de la Plaça del Llibre ja és una realitat. Presentacions, lectures i contacontes de les editorials i autores i autors valencianes ompliran de literatura la plaça de l’Ajuntament de València.

Les persones que s’hi apleguen entre el dimecres 1 i el diumenge 5 de novembre tindran l’oportunitat de conèixer totes les novetats editorials valencianes gràcies a les més de 50 presentacions programades sobre tota mena de temàtiques, des de poesia a novel·la passant per literatura infantil, teatre, actualitat… I tot això sense oblidar les vesprades temàtiques com les dedicades a l’any Joan Fuster, la literatura juvenil, la novel·la negra o a la narrativa eròtica.

Una altra de les activitats que acollirà la Plaça del Llibre de València és la presentació de l’Ambaixada de la Lectura de la Fundació FULL i el lliurament dels Premis literaris de la Plaça.

A més, la Plaça del Llibre inclourà activitats per al públic infantil i finalitzarà cadascuna de les seues jornades amb concerts en directe dels grups més interesants de l’escena musical valenciana.

En aquest enllaç (http://placadelllibre.com/programa/) trobareu el detall de totes les activitats programades que faran de la plaça de l’Ajuntament del Cap i Casal el centre de la literatura en valencià.