L’AELC inunda de paraules la Plaça amb una sessió de micro obert

Paraules que ens envolten, paraules que ens acaronen, paraules per tot arreu. Paraules llegides … i escoltades. La 7a Plaça del Llibre de València ha gaudit durant el matí del dissabte 2 de novembre d’una sessió de micro obert a càrrec de L’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana com a part de la seua programació.

Així, a partir de les 12h els autors socis de l’AELC han realitzat una lectura pública d’una selección dels seus textos. Durant aquest carrusel de paraules, els 14 creadors i creadores participants han comptat amb l’acompanyament musical de la violinista Mara Manuel Manuel i Miguel el pianista Ángel Cuadrado.

Aquest gran encontre
de la producció editorial en valencià celebra la 7a edició a la plaça de l’Ajuntament
del  30 d’octubre al 3 de novembre.
Es tracta d’una iniciativa organitzada per la Fundació FULL,
l’Associació d’Editors del País Valencià, el Gremi de Llibrers de València,