Nou conveni: EME magazine

Logos-convenis-web-EME

APIV i la revista «EME, experimental, illustration, art & design», han arribat a un acord de col·laboració segons el qual els socis i sòcies d’APIV podran beneficiar-se d’un descompte del 15% en la compra de la revista.

Per a beneficiar-se del descompte per a socis/as de APIV només cal escriure a pedidos@upv.es indicant en l’assumpte: «Revista EME, oferta socis Apiv + nom complet».

Sumari número 5 # GRÀFICA SOCIAL

El monogràfic centra els seus continguts i col·laboracions en la gràfica social, entesa com a comunicació visual al servei de la reivindicació, el missatge i la gràfica participativa. Aquella que lluita per millorar les condicions polítiques, socials, econòmiques o culturals mitjançant el discurs gràfic. Així, l’expressió del públic, la defensa del ben comú, l’accessibilitat i la solidaritat en temes d’il·lustració, tipografia o el disseny per a tots són objecte d’interès en aquest número.

Més info: www.ememagazine.com