Nou termini: Verd! Il·lustracions per la revolta mediambiental. Bases expo APIV 2020

Un any més, des de APIV llancem la tradicional convocatòria de participació per a la nostra exposició col·lectiva anual. Una exposició amb la qual contribuïm a difondre el treball dels nostres associats i associades, lligada a un tema de caràcter literari o social i atenta a la realitat del nostre temps.

Així mateix, es tracta d’una exposició que funciona com un estupend aparador de les persones que integren l’associació i que contribueix, gràcies a la participació entusiasta d’il·lustradors/es i dibuixants de còmic, a la bona imatge del col·lectiu gràcies a les diferents itineràncies que tenen lloc al llarg de l’any.

En aquesta ocasió, proposem com a fil conductor la reivindicació mediambiental i ecologista, i la conscienciació de la importància de la sostenibilitat com un dels grans reptes del segle XXI. D’una manera oberta i subjecta a diferents punts de vista i fins i tot a aquells més crítics, aquesta exposició pretén re- flexionar al voltant de qüestions apressants per a la pervivència de l’ésser humà i el món animal i vegetal com són els Objectius del Desenvolupament Sostenible, el canvi climàtic, o campanyes mediàtiques i de conscienciació com l’anomenada «Joventut pel clima / Fridays for future».

L’exposició «Verd!» es celebrarà en el mes de febrer de 2021 en la sala d’exposicions «Hort de Tramoieres» del Jardí Botànic de la Universitat de València.
Degut a la cancel·lació de la Fira del llibre de València, la celebració de l’exposició «Verd!» no es podrà dur a terme en les condicions dels darrers anys. Per això anunciem una nova ampliació del termini de participació per a socis i sòcies fins el 10 de gener de 2021.