Pepa Guardiola enceta ‘Full de Lectura’, el nou club virtual de lectura valencià

• La presentació tindrà lloc al pati del Museu de la Fira del Llibre de València, el proper dimarts 1 de maig, a les 19.30h
El pati del Museu de la Fira del Llibre de València acollirà el proper dimarts 1 de maig, a les 19.30h, la presentació de ‘Full de Lectura’, el Club Virtual de Lectura de FULL.
Full de Lectura és un club virtual de lectura impulsat per FULL Fundació pel Llibre i la Lectura, amb el suport de la Generalitat Valenciana, un dels projectes del Pla Valencià de Foment del Llibre i la Lectura. La primera protagonista serà l’autora Pepa Guardiola, amb La memòria de les ones. La novel·la de l’escriptora de Xàbia és el llibre triat per al mes de maig.
El club està obert a totes les persones interessades a llegir, a compartir amb altres persones l’experiència de la lectura, i veure i escoltar els autors. Perquè eixe és el tret distintiu d’este club virtual: que els nostres autors es trobaran una vegada al mes amb els seus lectors a través d’una tertúlia en format audiovisual.
Vos oferim una nova manera de llegir en companyia, sense necessitat de compartir espai físic. Tothom és benvingut. Només demanem estima per la lectura i respecte. Endavant!