De viva veu

info@devivaveu.es

DE VIVA VEU és un projecte cultural, educatiu i d’animació  lectora, basat en accions al voltant del fet de «llegir en veu alta».

Les línies principals d’actuació del projecte són:

• Encontres lectors
  • Cursos i tallers
  • Certamen Escolar de Lectura en Veu Alta

Una de les línies d’actuació de DE VIVA VEU consisteix a facilitar l’organització d’encon a les poblacions, amb propostes personalitzades, d’acord amb les característiques i necessitats de la localitat.
Els Encontres Lectors tenen la finalitat de potenciar la lectura en veu alta. Compartir la lectura, dinamitzar una activitat que, en principi, és solitària i convertir-la en un acte social, al mateix temps que aprenem i gaudim d’escoltar. El lector i l’oient comparteixen el text, i naixen la comunicació i el debat.
Es tracta d’una proposta dirigida a clubs de lectura, biblioteques, associacions, centres educatius, associacions de mares i pares, als centres d’educació d’adults i col·lectius diversos que hi haja a la població.

De Viva Veu convoca anualent el Certamen Escolar de Lectura en veu alta que es celebra a nivell local i a nivell de la Comunitat Valenciana

La convocatòria està dirigida a l’alumnat d’Educació Primària i Secundària de les poblacions de la Comunitat Valenciana. És una proposta que vol reforçar la tasca que es fa als centres docents per a treballar la lectura, especialment la lectura en veu alta

Aquesta és una iniciativa de FULL- Fundació pel Llibre i la Lectura i Feets Gestió de Projectes SL, amb la col·laboració d’ajuntaments, institucions i entitats que participen en l’organització de les diferents accions a les poblacions del seu àmbit geogràfic. El projecte De Viva Veu està inclòs en les iniciatives del Pla Valencià del Llibre i la Lectura 2017-2021 de la Generalitat Valenciana, gestionat per FULL.