De viva veu

info@devivaveu.es

DE VIVA VEU és un projecte cultural, educatiu i d’animació a la lectura, basat en accions al voltant del fet de «llegir en veu alta».

Les línies principals d’actuació del projecte són:

• Encontres lectors
  • Cursos i Tallers
  • Certamen Escolar de Lectura en Veu Alta

És una iniciativa de FULL- Fundació pel Llibre i la Lectura i Feets Gestió de Projectes SL, amb la col·laboració d’ajuntaments, institucions i entitats que participen en l’organització de les diferents accions a les poblacions del seu àmbit geogràfic. El projecte De Viva Veu està inclòs en les iniciatives del Pla Valencià del Llibre i la Lectura 2017-2021 de la Generalitat Valenciana, gestionat per FULL.