Rellancem: Verd! Il·lustracions per la revolta mediambiental. Bases expo APIV 2020

Un any més, des de APIV llancem la tradicional convocatòria de participació per a la nostra exposició col·lectiva anual. Una exposició amb la qual contribuïm a difondre el treball dels nostres associats i associades, lligada a un tema de caràcter literari o social, d’acord amb el context de la Fira del llibre de València —on té lloc de la seua inauguració primera— i atenta a la realitat del nostre temps.

En aquest any d’incerteses a causa del coronavirus, és possible que hàgem de canviar d’espai per a la seua inauguració; però no us preocupeu, que estem treballant per a trobar un lloc expositiu alternatiu a l’altura en cas que fóra necessari. Així mateix, es tracta d’una exposició que funciona com un estupend aparador de les persones que integren l’associació i que contribueix, gràcies a la participació entusiasta d’il·lustradors/es i dibuixants de còmic, a la bona imatge del col·lectiu gràcies a les diferents itineràncies que tenen lloc al llarg de l’any. En aquesta ocasió, proposem com a fil conductor la reivindicació mediambiental i ecologista, i la conscienciació de la importància de la sostenibilitat com un dels grans reptes del segle XXI.

D’una manera oberta i subjecta a diferents punts de vista i fins i tot a aquells més crítics, aquesta exposició pretén re- flexionar al voltant de qüestions apressants per a la pervivència de l’ésser humà i el món animal i vegetal com són els Objectius del Desenvolupament Sostenible, el canvi climàtic, o campanyes mediàtiques i de conscienciació com l’anomenada «Joventut pel clima / Fridays for future».

Nou termini de participació: fins al 19 d’octubre de 2020 a les 00.00h.

Descarregar bases completes