Rutes en clau lectora i poesia 2.0: la Fundació Mallorca Literària arriba a la Plaça

La Plaça del Llibre, el gran aparador editorial de la tardor,
aspira a convertir-se en un referent de la creació literària en tot l’àmbit
lingüístic. En aquest context, durant la 7ª edició d’aquesta iniciativa a València
la Fundació Mallorca Literària va presentar dues propostes ben interessants que
busquen potenciar les sinèrgies entre els diferents territoris amb la paraula
com a protagonista.

L’acte va tindre lloc durant la vesprada del dissabte 2 de novembre.  D’una banda, els representants de la Fundació van donar a conèixer el projecte divulgatiu de rutes literàries WOW Mallorca i WOW llegendes. Es tracta d’una app que proposa “un conjunt de mirades al territori en clau temàtica, que posen en evidència el patrimoni intangible que omple de sentit el paisatge de Mallorca”.

A més, Mallorca Literària va presentar la plataforma Poeteca, una eina en línia per donar a conéixer autors catalans, balears i valencians que ja compta amb informació de més de mil creadors i milers de poemes a l’abast dels usuaris.