Una escultura-llibre com a guardó dels Premis de La Plaça

Cristina Guzman Traver és l’autora de les escultures ceràmiques amb les que es materialitzen els premis d’honor de la Plaça del Llibre, que aquesta nit s’entregaran a Marc Granell i Capella de Ministrers.

L’escultura representa un llibre i va ser creada per Guzman Traver l’any 2015, donant-les l’artista  des d’aleshores a la Plaça del Llibre de manera altruista.

Nascuda a Aldaia (L’Horta Sud), Cristina Guzman Traver és membre de l’associació Mujeres en las Artes Visuales (MAV) i pertany al col·lectiu Mans de Dona. Compromesa amb al societat amb la que viu, les seues obres representen una denuncia constant per  les igualtats i les llibertats. Ha exposat les seues obres a diferents ciutats espanyoles, així com als Estats Units, Suïssa, Itàlia i Bèlgica.