Aproop! Telecom i Fundació Full signen un conveni per a promoure la lectura en valencià

• Amb aquest acord les dues parts volen potenciar la tasca de promoció i el foment de la lectura
  • La Fundació ajudarà a la telecom a estar present als principals esdeveniments culturals que organitza per tal de promoure la cultura valenciana, com les places del llibre
  • La telecom valenciana oferirà condicions especials als socis de les entitats que formen FULL i les dotarà d’infraestructures
  • Ambdós entitats afiancen així el seu objectiu de preservar la cultura valenciana

Jesús Figuerola, president de FULL, i Octavi Sánchez Laguna, conseller delegat d’aproop! telecom, després de signar el conveni de col·laboració

València, febrer de 2022. – La Fundació Full i l’operadora valenciana Aproop! Telecom, han signat un conveni per tal de fomentar conjuntament la lectura com a eina de preservació de la cultura al territori valencià.

L’empresa de telecomunicacions valenciana ha estat molt implicada des del seu naixement amb la tasca de promoure la cultura autòctona, i en virtut d’aquest nou acord oferirà condicions especials a les sòcies i socis de les entitats que conformen el patronat de FULL, que així podran gaudir d’interessants avantatges d’un servei de telefonia mòbil i Internet que dona atenció al client en llengua valenciana i es gestiona des del propi territori, ampliant i promovent el teixit cultural i empresarial valencià. A més, aproop! telecom dotarà de servei i infraestructures de telecomunicacions als membres del patronat, facilitant així la tasca de promoció de la lectura que porta endavant des de fa anys Full.

Per la seua banda, Fundació FULL difondrà entre les entitats amb qui treballa a diari, els avantatges dels productes i serveis que ofereix una empresa de proximitat com Aproop!, i facilitarà la presència d’aquesta als diferents esdeveniments que organitza, com per exemple exposicions, congressos i jornades dedicades al món editorial i la difusió de la cultura valenciana.

Fruit d’aquest acord, Aproop! ha estat present a l’última edició de la Plaça del Llibre celebrada a Alacant de l’11 al 13 de febrer. Aquest acte és un aparador clau de la literatura en valencià que, en aquesta ocasió, ha rebut la visita de més de 3.500 persones al llarg del cap de setmana, durant el qual l’operadora ha pogut conéixer de primera mà la situació actual i les novetats del sector.

El conveni signat amb FULL permet a aproop! seguir avançant per a establir-se com un agent dinamitzador de la cultura valenciana. Arran aquesta signatura, Aproop! Formarà part de les principals cites literàries del territori.

Sobre Fundació FULL

La Fundació pel Llibre i la Lectura (FULL) és un patronat nascut l’any 2013 amb l’objectiu de promocionar el llibre i la lectura com a instrument de difusió i transmissió de la cultura, així com a element de desenvolupament i progrés personal i social.

Aquesta entitat està integrada per l’Associació d’Editors del País València (AEPV), l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV) i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana.

Per a fomentar la lectura en la societat valenciana, FULL organitza animacions lectores, exposicions, presentacions de llibres, estudis, participació en fires, jornades i congressos. A més, desenvolupa activitats per a la formació de professionals del sector del llibre i dels agents que intervenen en la creació d’hàbits lectors com ara animadors, mestres, bibliotecaris, mares i pares.

Sobre Aproop! Telecom

Aproop! és un operador de telecomunicacions de proximitat, nascut a València, que ofereix serveis integrals de mòbil, internet i fix en tota la comunitat. Disposa de xarxa pròpia de fibra i també acords amb altres operadors que li permeten oferir la màxima cobertura mòbil a tot el territori espanyol i accés a la tecnologia 4G més moderna.

Aproop! té en compte com a factor fonamental el servei al client: de proximitat, que li permeta parlar amb persones que l’escolten en el seu idioma o interactuar amb serveis digitals amb la màxima cobertura, amb paquets flexibles.

La seua missió és oferir serveis integrals de telecomunicacions des d’aquesta terra i en valencià, contribuint així mateix al desenvolupament de la cultura i territori valencians, treballant a diari per la seua gent.