Convocatòria Baba Kamo: Taller creatiu al Centre de Migracions de CEAR a Sueca

L’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana – APIV, en col·laboració amb la Comissió d’Ajuda al Refugiat del País Valencià – CEAR PV, organitzen una convocatòria per a la presentació i impartició d’un taller creatiu al voltant de la il·lustració adreçat a les a les persones refugiades i/o sol·licitants de protecció internacional residents al Centre de Migracions de CEAR a Sueca, al mes d’octubre de 2021, dins del marc de les activitats de Baba Kamo. Festival i fira del llibre il·lustrat 2021.

Amb l’objectiu d’ampliar els públics del festival i tractar d’arribar a diferents col·lectius en risc d’exclusió social o amb difícil accés a la lectura, Baba Kamo enceta una col·laboració amb diferents associacions cíviques, entitats i projectes de base social i sense ànim de lucre per tal de desenvolupar als seus espais tot un seguit d’accions prèvies als dies 17, 18 i 19 de desembre de 2021, amb la il·lustració com a ferramenta d’apoderament.

Podran participar en aquesta convocatòria els i les il·lustradores membres d’APIV que estiguen al corrent del pagament de les quotes.

Dotació econòmica

La dotació econòmica destinada a cobrir els honoraris, desplaçaments i materials del taller és de 400 euros bruts.

Sol·licituds: Fins al 27 de setembre

Anunci persona seleccionada: 4 d’octubre

Impartició taller: un dissabte de matí del mes d’octubre (dia a concretar)

Participar en la convocatòria suposa l’acceptació total d’aquestes bases.