Convocatòria Baba Kamo: Taller creatiu al mòdul de dones de la presó de Picassent

L’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana – APIV, en col·laboració amb l’equip del Proyecto Impresas, organitzen una convocatòria per a la presentació i impartició d’un taller creatiu al voltant de la il·lustració adreçat a les preses del mòdul de dones de la presó de Picassent (València), al mes de novembre de 2021, dins del marc de les activitats de Baba Kamo. Festival i Fira del Llibre Il·lustrat 2021.

Amb l’objectiu d’ampliar els públics del festival i tractar d’arribar a diferents col·lectius en risc d’exclusió social o amb difícil accés a la lectura, Baba Kamo enceta una col·laboració amb diferents associacions cíviques, entitats i projectes de base social i sense ànim de lucre per tal de desenvolupar als seus espais tot un seguit d’accions prèvies als dies 17, 18 i 19 de desembre de 2021, amb la il·lustració com a ferramenta d’apoderament.

Participació

– Podran participar en aquesta convocatòria els i les il·lustradores membres d’APIV que estiguen al corrent del pagament de les quotes.

– Cada il·lustrador/a podrà participar amb una proposta de taller creatiu relacionat amb la il·lustració pensat per a un grup de màxim 15 dones i amb una duració de dues hores (inclosa una pausa de descans).

– La persona seleccionada realitzarà el taller acompanyada per una o dues persones del col·lectiu Proyecto Impresas.

Dotació econòmica

La dotació econòmica destinada a cobrir els honoraris, desplaçaments i materials del taller és de 400 euros bruts.

Sol·licituds: Fins al 4 d’octubre

Anunci persona seleccionada: 11 d’octubre

Impartició taller: novembre (dia a concretar)

Participar en la convocatòria suposa l’acceptació total d’aquestes bases.