Crida a projecte: Creativitat per a la campanya gràfica de les falles de València de 2022

Convocatòria oberta a professionals del disseny i la il·lustració i a empreses del sector de la comunicació creativa per a l’encàrrec d’un treball consistent en la realització de la creativitat per a la campanya gràfica de les Falles de València de 2022.

La Regidoria de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, amb el suport de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), de l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana (APIV) i de l’Associació d’Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (COMUNITAD), fa una convocatòria oberta a professionals del disseny i la il·lustració i a empreses del sector de la comunicació creativa per a l’encàrrec d’un treball consistent en la realització de la creativitat per a la campanya gràfica de les Falles de València de 2022.

Bases de la convocatòria

Dades de la campanya:

Termini: del 20 de novembre al 26 de novembre de 2021, ambdós inclusivament.