Crida a projecte: Greetings from… Parcs Naturals

L’objectiu de la campanya Greetings from… Parcs Naturals és el de visibilitzar els espais naturals a la província de València.

Així, es busca donar a conèixer els parcs i espais naturals interpretats sota les diferents mirades de huit il·lustradores i il·lustradors, amb els seus diferents estils, creant entre totes un paisatge mediterrani replet de matisos i particularitats. També reforçar el caràcter mediambiental, la importància dels espais naturals i la seua posada en valor. Les diferents il·lustracions crearan una campanya conjunta composta per un collage replet de diversitat, múltiples interpretacions del nostre paisatge a través del disseny i la il·lustració.

Per a això es convoca aquesta crida a projecte a il·lustradores i il·lustradors que estiguin interes-
sats a participar.

Podreu enviar un email a hola@virginialorente.com amb el vostre porfoli o enllaç a la vostra web i un breu text en el qual expliqueu el vostre interès per algun dels Parcs Naturals de la província de València que enumerem en la convocatòria.

Termini d’enviament: 24 març, 14.00 hores

Més informació i bases completes

Projecte promogut i finançat per:
Diputació de València i Associació València Capital del Disseny
Amb la col·laboració de :
APIV Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana
Coordinació i direcció d’art: Virginia Lorente