Crida a projecte: identitat corporativa del Centre Valencià d’Estudis i Conservació del Patrimoni del Còmic

Convocatòria a professionals i empreses per a la realització de la identitat corporativa del Centre Valencià d’Estudis i Conservació del Patrimoni del Còmic

El Servici d’Acció Cultural de l’Ajuntament de València, amb el suport de l’Associació Professional d’il·lustradors de València (APIV), l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), l’Associació d’empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (AECPCV) i la Escola d’Art i Superior de Disseny de València (EASD València), Fundació del Disseny de la Comunitat Valenciana (FD Comunitat valenciana), fa una convocatòria oberta a professionals del disseny, la il·lustració, la publicitat, i a empreses del sector per a l’encàrrec d’un treball consistent en la realització de la identitat corporativa del Centre del Còmic.

(05/11/2021) Bases de la convocatòria (pdf 148 kb).

Dades de la campanya:

Termini: del 8 de novembre fins al 22 de novembre de 2021, ambdós inclusivament.

Més informació: https://www.valencia.es/val/campanyes-municipals/-/content/creacion-identidad-corporativa