Crida a projecte per al cicle 2022 de la Plaça del Llibre

La Fundació FULL – Fundació pel Llibre i la Lectura fa una convocatòria oberta a professionals i a empreses del sector del disseny, la il·lustració i la publicitat, per a encarregar un treball consistent en la realització de la imatge gràfica del cicle 2022 de la Plaça del Llibre, el major aparador de la literatura en valencià, amb representació d’autors i editorials de tot l’àmbit lingüístic.

La Plaça del Llibre destaca per la seua vertrebració territorial a través de la literatura, és per això que com a projecte, i dins d’un cicle, se celebren diferents edicions. L’encàrrec inclou el cartell principal de la Plaça del Llibre i cinc variacions sobre aquest cartell principal, una variació per cada ciutat on es fa Plaça del Llibre: Alacant (febrer), Gandia (maig), ElxCastelló (octubre), València (novembre).

El termini per a l’enviament de candidatures començarà el 27 d’agost de 2021 i finalitzarà el 15 de setembre de 2021 a les 00h.

A continuació hi ha les bases completes de la crida: Bases 2022