Baròmetre d’hàbits de lectura i compra de llibres en la Comunitat Valenciana 2020

La Fundació pel Llibre i la Lectura,  en col·laboració amb Conecta Research & Consulting, va reprendre en 2018 la tasca de monitorar les tendències dels lectors valencians. Per això, es va desenvolupar aquesta investigació que vol  determinar els hàbits de lectura i compra de llibres en el territori valencià durant l’any 2020. L’estudi s’ha realitzat amb un total de 1224 entrevistes, 1098 a població de 14 o més anys i 126 a menors de 10 a 13 anys.

Baròmetre d’hàbits de lectura i compra de llibres en la Comunitat Valenciana 2018

Després d’una aturada de set anys, la Fundació pel Llibre i la Lectura ha sol·licitat a Conecta Research & Consulting reprendre en 2018, la tasca de monitorar les tendències i els hàbits dels lectors valencians. Per la qual cosa, s’ha realitzat un total de 1200 entrevistes, 1098 a població de 14 o més anys i 102 a menors a de 10 a 13 anys. L’objectiu principal d’aquesta investigació és el de determinar els hàbits de lectura i compra de llibres en la Comunitat Valenciana en 2018.