La Fundació FULL llança el Títol d’Expert en Gestió de Llibreria, juntament amb la Universitat de Barcelona

• Oberta la inscripció fins al 15 de setembre per al curs 2021-22
  • Formació en línia amb professors universitaris i llibreters experimentats
  • Primer curs per a llibreries valencianes d’aquesta mena
  • FULL habilita 15 beques a llibreries valencianes

La Fundació FULL – Fundació pel Llibre i la Lectura inicia conjuntament amb l’Escola de Llibreria de la Universitat de Barcelona una formació de postgrau universitari dissenyada a mida per a les necessitats dels llibreters valencians en exercici. A més, la Fundació FULL oferirà 15 beques a llibreries valencianes.

Aquesta formació de nivell avançat per a llibreters, anomenada “Títol d’Expert en Gestió de Llibreria”, comença el curs 2021-22, per al qual ja hi ha oberta la inscripció fins al 15 de setembre. La formació serà impartida en línia, mitjançant la plataforma del Campus Virtual de la Universitat de Barcelona i s’impartirà en tres períodes de l’any en què l’activitat de les llibreries no supose impediments per a l’assistència: octubre-novembre, gener-març i maig-juny, amb un total de 15 crèdits ECTS.

Per tal de fer el curs a mida, es va llançar una enquesta prèviament a totes les llibreries valencianes per conéixer els seus interessos i necessitats. Així, els continguts versaran sobre la gestió econòmica, financera, tributària i de tresoreria; el control d’estocs i dipòsits de llibres; i la gestió de les activitats culturals i de promoció. El professorat està format per professors universitaris, experts en determinats temes i per llibreters experimentats.

L’objectiu d’aquest curs, que ha estat coorganitzat entre la Fundació FULL i l’Escola de Llibreria de la Universitat de Barcelona, és actualitzar i aprofundir els coneixements tècnics i de gestió de les llibreries, per tal de millorar-ne el rendiment. Tot i que els llibreters valencians tindran prioritat a l’hora de ser admesos a aquest curs, el curs està obert a qualsevol persona que ho desitge. Per a més informació es pot consultar la pàgina web.

> WEB INSCRIPCIÓ <

El dilluns, 26 de juliol a les 15:00 h s’ha anunciat una presentació telemàtica del curs. Els interessants han d’enviar un correu a info@fundaciofull.com.

Aquest curs està coorganitzat entre la Fundació FULL i l’Escola de Llibreria de la Universitat de Barcelona, i està integrat dins del Pla Valencià de Foment del llibre i la Lectura 2017-2021 de la Generalitat Valenciana.