La Plaça del Llibre i EMT convoquen el IV Concurs de Microrelats

Els participants han de continuar un fragment de ‘Noruega’ de Rafa Lahuerta

A qui no li agradaria viure, per uns instants, dins de les pàgines de Noruega (Llibres de la Drassana) per a poder imaginar la seua pròpia València? Aquesta tardor tens l’oportunitat de fer una immersió a l’exitosa obra de Rafa Lahuerta gràcies al IV Concurs de microrelats #EMTalaPlaça21 convocat per EMT València i la Fundació FULL amb motiu de la Plaça del Llibre de València, el gran aparador literari que tindrà lloc del 27 d’octubre a l’1 de novembre a la Plaça de l’Ajuntament de la ciutat.

Per a participar, els interessats han de compartir en Twitter un microrelat original i escrit en valencià que continue la següent frase: “Veig des de l’habitació el trànsit dens i inútil de l’avinguda del Cid…”, un fragment de la novel·la Noruega, Premi Lletraferit 2020. Serà imprescindible utilitzar l’etiqueta #EMTalaPlaça21 en cada microrelat presentat.

Aquests peces han de tenir una extensió màxima de 280 caràcters, el màxim d’una piulada de Twitter i no és necessari incloure l’acotació original. No estan permesos els fils ni les aplicacions que permeten allargar l’extensió dels tuits. Cada participant podrà presentar un nombre il·limitat de microrelats en aquesta iniciativa que proposa als valencians convertir-se en escriptors i compartir les seues creacions a través de les xarxes socials.

El concurs estarà vigent fins al 27 d’octubre del 2021 i comptarà amb un primer premi i dos accèssits. El nom dels guanyadors es comunicarà el dia 31 d’octubre a través del compte de Twitter @placadelllibre i @emtvalencia. Respecte al guardó principal, es tracta d’un xec regal per valor de 100€ per a la compra d’exemplars a La Plaça del Llibre de València i un abonament d’EMT de 30 viatges.

Igualment, cada accèssit constarà d’un xec regal per valor de 50€ per a la compra de volums en La Plaça i un abonament d’EMT València de 30 viatges. Els xecs regal s’hauran de gastar necessàriament en la Plaça del Llibre de València. Les persones participants han de ser majors de setze anys, tenir un compte a Twitter amb perfil públic i seguir a @placadelllibre i @emtvalencia.

Gran encontre literari i urbà de la producció editorial en la nostra llengua, la Plaça del Llibre és un projecte organitzat amb la col·laboració de l’Associació d’Editors del País Valencià (AEPV), l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana (AELC), Acció Cultural del País Valencià i Escola Valenciana. La iniciativa, que forma part del Pla valencià de foment del llibre i la lectura 2017-2021 (PVFLL) també compta amb el suport de la Generalitat Valenciana, l’Ajuntament de València i el Gremi de Llibrers .

Més informació i bases completes: https://placadelllibre.com/valencia/concurs-de-microrelats-ambemtalaplaca/